Problemen met aankopen / inloggen?

Hoe gaat deze site te werk?

Als je voor de 1ste keer een aankoop doet via deze site, wordt er automatisch een account aangemaakt. 
OPMERKING: als je in het verleden ons gratis E-book gedownload hebt, wil dit zeggen dat je reeds een account hebt!

De login-gegevens voor deze account ontvang je via het opgegeven emailadres.

Na je aankoop ben je automatisch ingelogd, en heb je direct toegang tot het aangekochte traject. 

Klik in de balk bovenaan op ‘Mijn online traject‘ voor een overzicht van jouw trajecten.

OPMERKING: Zie je dit niet staan? Dan ben je wellicht niet ingelogd, en dien je te klikken op ‘Inloggen‘.

Hieronder vind je nog een kort overzicht van de meest voorkomende vragen.

Vind je geen antwoord op jouw vraag? Vul dan onderstaand formulier in.

Ik krijg een melding dat er al een account bestaat met het opgegeven emailadres.

Log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord bij het afrekenen. De kans is groot dat je in het verleden ons gratis E-book gedownload hebt, en dus werd er toen een account aangemaakt.

Wat zijn mijn gebruikersgegevens?

Je ontvangt jouw gebruikersgegevens via mail bij een 1ste aankoop. Kijk zeker ook je spam-folder na! Naast je gebruikersnaam, kan je ook gewoon inloggen met je emailadres als gebruikersnaam.

Als je jouw automatisch gegenereerde wachtwoord niet meer weet, kan je nog altijd je wachtwoord opnieuw instellen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je zult dan een mail ontvangen om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik heb geen mail ontvangen met gebruikersgegevens!

Kijk zeker ook je spam-folder na!

Ben je zeker dat je geen mail ontvangen hebt? Ga dan naar de loginpagina, en probeer je wachtwoord opnieuw in te stellen met jouw opgegeven emailadres bij de aankoop.

Als je dan nog geen mail ontvangt, is de kans groot dat je een foutief emailadres opgegeven hebt bij aankoop. Contacteer ons, en we kijken het zo snel mogelijk na!

Staat jouw vraag er niet tussen? Contacteer ons:

10 + 13 =

error: Beveiligde inhoud